Păreri avizate despre generaţia Millennials

Cum apreciaţi generaţia millennials din punct de vedere al calităţii şi integrării în muncă?

Semnaţi commentariul cu: nume, funcţie, companie  (sau după caz, ID de blogger,username + link spre profilul Social Media ). Ataşarea unui logo al companiei este binevenită.


Advertisements
7 Responses “Păreri avizate despre generaţia Millennials” →
  1. Prin aceasta intrebare deschisa urmaresc sa inteleg daca cei denumiti millennials beneficiaza de o abordare specifica la locul de munca precum si ce loc ocupa un candidat prezent pe social media in calculul recrutarii. Pentru ca ma adresez atat managerilor cat si millennials, ma astept ca raspunsurile sa contina atat strategii folosite cat si exemple de la locul de munca in acord cu tema.
    Multumesc pentru colaborare!
    Cristi Ariton

    Reply
  2. Generatia millennials este o generatie “insetata” de cunoastere, dornica de afirmare si evolutie pe toate planurile.

    In ceea ce priveste calitatea muncii si capacitatea de integrare, nu pot oferi un raspuns general valabil. Aceste aspecte depind in functie de persoana, mediul in care a crescut si s-a dezvoltat, formare profesionala, dorinte, aspiratii, etc.

    Totusi, din experienta colaborarii cu persoane din aceasta generatie pot afirma ca au o capacitate ridicata de a se integra intr-un nou colectiv. Relationeaza usor cu persoane din aceeasi generatie. Cauta mentori care sa ii ajute sa evolueze. Cauta noi experiente de invatare. Au nevoie de feedback pentru munca depusa pentru a creste profesional.

    Un aspect ce trebuie mentionat este acela ca aceasta generatie a inteles importanta branding-ului personal – si se preocupa de el fiind activi pe Social Media-Blog, Facebook, Twitter, MySpace, etc

    Datorita nevoii si dorintei de cunoastere si faptului ca sunt conectati la informatie, tinerii acestei generatii pun accent pe calitatea muncii intr-o proportie mai mare dacat pe cantitate.

    Mihaela Lefter
    Human Resources Specialist Skill Team Consulting – Human Resources Company

    http://www.skillteam.ro
    http://twitter.com/skillteam

    Reply

  3. Andreea Voroneanu

    December 3, 2009

    In Kraft Foods interactionam destul de mult cu cei din generatia millennials in cadrul proiectelor pe care le organizam pentru studenti (ex: Careershop) sau a programelor de traineeship.

    Am descoperit niste tineri foarte informati si activi, preocupati de dezvoltarea lor personala si de cariera lor. Mi se pare ca reprezentantii aceastei noi generatii sunt mai bine conectati la ceea ce isi doresc sa faca, stiu ca exita posibiltati multiple atunci cand e vorba de cariera lor si cauta le activ. Ei iau in calcul, in continuare, oportunitatea de a lucra in companii multinationale, dar sunt deschisi si spre ideea de antreprenoriat.

    In concluzie, as spune ca viitorul nostru este “pe maini bune” , intrucat tinerii din ziua de astazi, nu doar ca se pot integra foarte bine pe piata muncii, dar au si capacitatea de a face o diferenta.

    Andreea Voroneanu

    Reply

  4. Copcealau Beatrice

    December 3, 2009

    Buna dimineata,

    Despre Millenials, numai de bine.
    Sincer, nu m-am gandit in mod deosebit la acest subiect prin prisma activitatii pe Social Media-Blog, Facebook…etc.
    Indiscutabil si asta face parte contextul in care traiesc si se dezvolta reprezentantii aceastei generatii extraordinare.
    Ma gandesc si eventual revin luni.
    Multumesc pentru invitatie.

    Reply

  5. Alex Catanescu

    December 4, 2009

    Generatia Millenials, acesti “aparatori ai patriei virtuale” suntem o specie nu rara, ci din ce in ce mai comuna si cu fiecare gadget si fiecare google wave nou , mereu mai numerosi.
    Cat despre calitatea muncii noastre si despre capacitetea de integrare in munca, datorita cantitatii de informatii acumulate intr-un timp relativ scurt si datorita dezvoltarii rapide a retelelor sociale virtuale, putem cadea in una din doua categorii: una in care se afla cei social nedezvoltati si adepti ai atat de romanescului “stiu sa fac putin din toate” sau intr-o a doua categorie a celor cu ceva prieteni “in viu” si care incearca sa faca ceea ce studiaza si pentru care se pregatesc cat mai bine si profesionist.
    Eu sper sa ma regasesc in categoria din urma, desi uneori mi se urca la cap.
    In final, cred ca generatia millenials se va plafona la un moment dat, dar pana atunci majoritatea dintre noi vor continua sa depinda pe google si wikipedia pentru informatii si pe facebook drept substituent al unei iesiri in oras, si asta nu e rau deloc.

    Reply
  6. Vor mai multe decat pot. In rest e cam devreme pentru evaluari.

    Mircea Popescu,
    Mare Scorpie.

    Reply
  7. Am scris si eu un post despre ei (noi) mai demult.
    Poti sa il citesti aici:

    http://sfert-de-secol.ro/archives/386

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: