HR branding inutil ?!

Posted on September 14, 2010

7


Sunt un mare fan al HR brandingului. Mi se pare că şi la capitolul acesta, departamentul de HR  se poate băga cu folos şi mândrie peste celelalte departamente din companie solicitându-le colaborarea. Imaginea de mai jos îmi contrazice multe idei despre HR branding şi mă trimite să caut într-un strat mult mai profund pentru a găsi fundamente valide aplicării conceptului în spaţiul românesc. De ce aplică 3377 de candidaţi la un job într-o companie care nu dă informaţii despre ea? Dacă lumea aplică oricum şi oriunde, la ce bun să mai faci branding?!

Totuşi, pentru cei care sunt preocupaţi de dezvoltarea pe termen lung a unui renume de bun angajator pentru compania lor, le recomand (mai mult din intuiţie decât din practică) câteva motoare de căutare în timp real. Acestea sunt:  OneRiot.com, Collecta.com, 48ers.com . Le-am testat căutand indicii pentru brandul HR al Metrorex, dacă tot e zilele astea în ,,gura Social Media” din România.

Advertisements
Posted in: HR