Social Media, parte a HR

Posted on June 8, 2010

2


Social Media schimbă o anumită faţetă a organizaţiei. Majoritatea uneltelor web 2.0 sunt folosite pentru a construi un mai bun “brand HR” (nu ne interesează momentan importanţa pentru PR). Social Media este bună în măsura în care poate fi şi rea sau ineficientă. Multe companii sunt pe Twitter sau Facebook şi nu au rezultatele aşteptate, nici nu se înghesuie lumea să le dea “follow” sau ,,like”; nu puţine înţeleg aiurea deschiderea spre noile medii şi dau share la informaţii care nu sunt digerate de consumatori. Cazul IBM este un caz profesionist lucrat având o strategie solidă pentru Social Media. Clipul de mai jos este grăitor. În plus, IBM este una din puţinele companii care au integrat în regulamentul de ordine interioară o secţiune referitoare la conduita angajaţilor pe platformele sociale. Mai multe detalii IBM social computing guidelines . În concluzie, HR-ul trebuie să integreze politica SM în strategia generală a departamentului/companiei atât pentru a o controla cât şi pentru a o exploata eficient.


Advertisements
Posted in: HR