Drumeţie

Posted on June 1, 2010

5


Pe 1 iunie am plecat într-o drumeţie ,,spontană”.  Gen, la 10:20 eşti încă în pat, fără un plan şi la 11 eşti deja la începutul traseului (şi acesta tot spontan ales, după cum te îndeamnă ochiul). A fost o drumeţie atipică, fără mâncare, apă, echipament, pelerină, etc. Încălţat în Converşi, cu blugi şi făcând poze cu un Bosch 509 (Nokia E51) am avut un timp excelent. Lui Lau i-ar fi plăcut să fie cu mine deşi nu m-ar fi lăsat să încalc ,,disciplina drumeţiei” (vis-a-vis de ce am scris mai sus).

Ce am observat pe parcursul celor peste 8 km? Toate gunoaiele de la marginea drumului le puteam număra pe degetele de la mâini, fiecare potecă era marcată corespunzător, indicatoare la fiecare răscruce, accesul cu ATV-uri, motocross- “Forbudt!” (Interzis!), şanţuri pe marginea drumurilor mai traficate, porţiuni semnificative iluminate electric, bănci excelent întreţinute în popasuri, bănci în poieniţe… Frecvenţa cu care întâlneşti bănci dă măsura traficului pe traseu…dacă tot trece lumea, de ce nu sunt gunoaie sau nume scrijelite pe copaci?

Graţie Converşilor nu am făcut gălăgie mai deloc (nefiind drum accidentat în proporţie de 90%, au fost buni la mers)! La capătul traseului am avut inspiraţia să părăsesc cărarea şi am dat de o bancă splendidă, aproape nouă, unde nu te deranjează nimeni şi nimic.

Pe fundal este o piesă interpretată de Ole Bull, unul din cei mai mari violonişti norvegieni.

Posted in: Blitz