Hide & Seek pe Social Media

Posted on December 9, 2009

0


Pe Social Media apar din ce în ce mai multe funcţii noi, menite să structureze informaţiile, să le facă uşor de găsit, să cuantifice prezenţa online a membrilor, impactul lor, creşterea, descreşterea, etc.  Asta îmi spune mie că se pregăteşte lansarea unor servicii cu plată pentru companii, servicii care fac atractive platformele Social Media pentru acestea.

Schimbările au plusuri şi minusuri. Nu întotdeauna candidaţii, prezenţi pe Social Media vor să fie găsiţi, iar dacă vor, au grijă să treacă în CV cum şi unde să se întâmple asta. De exemplu, eu îmi ascund Hi5-ul şi profilul Facebook din lista de link-uri a profilului personal, CV-ului, etc. Nu pentru că aş avea ceva care să ,,dea prost la angajatori” ci pentru că e un moft personal, dreptul meu.

Însă, cu The best people search in the world şi alte motoare de căutare, oricine îmi poate afla toate conturile pe care le am deschise în mediul online. Nu cred că există încă la un profil opţiunea de a fi vizibil doar anumitor motoare de căutare. De bine pentru recruiteri, cu semne de întrebare pentru membrii Social Media.

Posted in: HR