conflict in METRO, studii de caz conflict METRO, conflict in organizatii

Posted on December 2, 2009

0


Pentru că mulţi vizitatori ajung pe blogul meu cautând sintagme ca:  studiu de caz METRO, conflictul în METRO, conflictul în organizaţii, studii de caz conflict la locul de muncă, pot da cu plăcere lucrarea mea de licenţă pe tema: Conflictul în organizaţii din perspectivă dramaturgică- Studiu de caz în METRO, lucrare coordonată de Prof.Dr. Manuela Sofia Stănculescu, Manuela Sofia Stanculescu CV.
Am făcut cercetarea fără acordul METRO, deşi le-am solicitat în repetate randuri şi i-am asigurat de confidenţialitatea numelor, unităţii, în studiu nu ar fi apărut numele METRO ci cuvantul Supermarket. Ei ar fi beneficiat primii de rezultate, aş fi acceptat sugestii de studiu, etc.
Mulţumesc angajatilor din METRO care au acceptat să îmi completeze regulat fişele de observaţie.
Pentru lucrare şi detalii: ariton_cristi@yahoo.com

Posted in: Researches